Πώς ο κακός λύκος γίνεται καλός; Αξίζει να μας ακολουθούν πάντα οι φοβίες; Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά να τις ξεπεράσουν;  

Διαβάστε περισσότερα...

Όχι ακόμη έφηβη, όχι πια παιδί, δεν είναι πάντα εύκολο να είσαι στο ενδιάμεσο! Δεν ξέρεις ακόμη πώς να ξεπεράσεις τις μικρές δυσκολίες που σε μπερδεύουν και τις μεγάλες που σε ανησυχούν; 

Διαβάστε περισσότερα...

Τι φταίει κι ο Νικόλας είναι συχνά αφηρημένος, ζωηρός και ανήσυχος; Γιατί ονειροπολεί, πετάει ο νους του και καλπάζει σαν αλογάκι; 

Διαβάστε περισσότερα...

Η Μαρία στενοχωριέται πολύ όταν σπάει ο αγαπημένος της καρυοθραύστης μια παραμονή Χριστουγέννων, αλλά, όταν το σπίτι ησυχάζει κι όλοι πάνε για ύπνο, ο πληγωμένος...

Διαβάστε περισσότερα...

Η ιστορία μιλάει κυρίως για τον μπαμπά μου, και θα σας εξηγήσω τι τρέχει μ’ αυτόν. Μιλάει και για τη μαμά μου, αλλά δε συμβαίνει κάτι ανησυχητικό μ’ αυτήν.  

Διαβάστε περισσότερα...

Πίνετε άφθονο νερό Το νερό είναι απαραίτητο για την ενυδάτωση του οργανισμού μας ώστε να αποφύγουμε την αφυδάτωση η οποία εμφανίζεται με διάφορους τρόπους π.χ. ξηρή επιδερμίδα, κίτρινο χρώμα στα ούρα κ.α. Η λήψη νερού είναι αναγκαία και δεν πρέπει να περιμένουμε να διψάσουμε για να καταναλώσουμε νερό. 

Διαβάστε περισσότερα...

Κρέμα γάλακτος, γλυκαντικές ουσίες, χυμοί φρούτων, σταθεροποιητές, χρώματα και αρώματα. Επιπλέον το παγωτό μπορεί να περιέχει σιρόπι σοκολάτας, σιρόπι φρούτων ή καραμέλας ή ξηρούς καρπούς. Αν καταναλωθεί με μέτρο δηλαδή 1-2 φορές την εβδομάδα αποτελεί ένα θρεπτικό σνακ για τα παιδιά. 

Διαβάστε περισσότερα...

Ανεξάρτητα από την ηλικία στην οποία εμφανίζεται ο σακχαρώδης διαβήτης αποτελεί πρόκληση για το παιδί και την οικογένεια καθώς ένα παιδί είναι πολύ δύσκολο να πειθαρχήσει και να ακολουθήσει κάποιους κανόνες που επιβάλλει η νόσος και ιδιαίτερα στα χρόνια της εφηβείας όπου διαμορφώνει το χαρακτήρα του και τη συμπεριφορά του, θέλει ιδιαίτερη προσοχή. 

Διαβάστε περισσότερα...

Αν φάμε μεγάλη ποσότητα από ξερά φρούτα θα  κολλήσουν στα δόντια και μπορεί να προκαλέσουν τερηδόνα. Στη περίπτωση αυτή, αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε καταναλώστε ένα φρέσκο φρούτο π.χ. ένα μήλο ή λίγο τυράκι. 

Διαβάστε περισσότερα...

Για να είναι μια διατροφή ισορροπημένη θα πρέπει να τρώμε σε σταθερές ώρες, το σωστό είναι δηλαδή να τρώμε ανά τρεις ώρες, χωρίς να μασουλάμε ή να τσιμπολογάμε ενδιάμεσα.  Ένα δεκάλεπτο λίγο πριν φύγουν τα παιδιά για το σχολείο μπορούμε να τους ετοιμάσουμε το πρωινό τους.  

Διαβάστε περισσότερα...

Σε περίπτωση που μας χρειαστείτε

*

Είμαστε εδώ δίπλα σας, να αφουγκραστούμε τις απαιτήσεις και τα θέλω των παιδιών σας και να διασκεδάσουμε αλλά και να εργαστούμε, όλοι μαζί σαν μία μεγάλη οικογένεια.

 

Επικοινωνήστε

Μπορείτε να μας βρείτε κάθε μέρα από 10 το πρωί έως 18:00 το απόγευμα στο τηλέφωνο 2811 11 23 44

 

Διαφήμιση σε εμάς;

Ελάτε να προωθήσετε την εταιρεία σας, από το αγαπημένο μέσο των παιδιών σας και να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των ακροατών μας.

 

Facebook

Ενημερωθείτε καθημερινά από την επίσημη σελίδα στο Facebook του σταθμού και ρωτήστε μας ότι σας προβληματίζει.