Γράφει η Χριστοπούλου Αθηνά, Μουσικοπαιδαγωγός
Καθόμαστε με τα παιδιά και ξεκινάμε να διαβάσουμε το παραμύθι.
Κατά τη διάρκεια της αφήγησης του παραμυθιού, παίζει χαμηλόφωνα, το «Μπολερό» του Ραβέλ. Αφού ολοκληρωθεί το παραμύθΙ, χωρίζονται τα παιδιά σε ομάδες και ετοιμάζονται να μας παρουσιάσουν όποιο σημείο του παραμυθιού αυτά επιθυμούν.έχοντας τη μουσική πιο δυνατά αυτή τη φορά για να ενεργοποιήσει τις σκέψεις τους…Εάν αντιμετωπίζουν δυσκολία για το τι θα κάνουν, θα μπορούσαμε να τους αναφέρουμε παραδείγματα, οπως να γίνουν η κοιμισμένη Χιονάτη, οι νάνοι, τα ζώα, τα πουλιά του δάσους, την αναπαράσταση του πρίγκιπα που πηγαίνει να ξυπνήσει την Χιονάτη μέσα στο δάσος, κ.α.
Στο τέλος, μαζεύονται όλα τα παιδιά μαζί, συζητώντας για το τι τους άρεσε, τι δεν τους άρεσε, τι άλλο θα ήθελαν να αναπαραστήσουν, εκφράζοντας τα συναισθήματα και τις απόψεις τους για τη δραστηριότητα που υλοποιήθηκε.
Χριστοπούλου Αθηνά